annie72 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Er oppkast ensbetydende med omgangssyke? Emma kastet opp to ganger her for et par dager siden og i dag har Tina også kastet opp 3 ganger pluss at Emma også har kastet opp en gang. De har ikke noe som helst tegn på diarè...Det jeg finner om omgangssyke på nettet innebærer også diarè så kan det da være noe annet? ..for eksempel noe de har spist? De spiser grøt, middagsglass, fruktmoss og morsmelk. Sikkert litt dumt spørsmål, men jeg kan så lite om sånt...det finnes kanskje en erfaren mor der ute som har noen gode tips og råd? Emma og Tina er drøye sju mnd.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Hallo! Jeg mener at de ikke trenger å ha både oppkast og diaré for at ha omgangssyke. Så jeg tror det kan være omgangssyke. Mine gutter har ikke hatt det enda, men storesøster har hatt det noen ganger. Da har det gjerne vært 3-4 oppkast en dag, kanske en gang den neste, ingen dagen deretter og så på det igjen med et oppkast eller to. Så har hun kunnet ha det i 10-12 dager på det værste. Men det kan ju være at de reagerer på noe de spist. Hvis de har fått noe nytt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå