Gå til innhold

ang posten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte meldekortet ( yrkesretta attføring med krav på penger som en sender hver andre uke for "lønn")

Sendte det på mandag på den lokale butikken. Så at hun puttet på frimerke hun som satt i kassa. Får alltid pengene inn torsdag, men nå er det mandag å jeg hadde ikke fått inn noe som helst.

Jeg ringte nav forvaltning i dag å hørte hva som skjedde. Nei der hadde de ikke mottatt noe som helst. Så de skulle sende nytt meldekort da. (vet jo ikke om jeg får halv skatt for desember når det blir sendt i januar da)

Er ikke krise for oss. for vi har jo sikkerhetspenger. Men så tenker jeg på de som er virkelig avhengig av at de pengene kommer inn på tia.

Det er snakk om 3600kr hver andre uke.

Aner ikke om det er posten som har surra eller de på butiken. Surt er det hvertfall.. Men men må en bare tenke. Nå er det ordnet opp i å jeg får nytt meldekort jeg kan sende. Men jeg kjenner jo de som ikke kunne gått så lenge å ventet..

Måtte bare få sagt det.

Men hun på nav var så hyggelig atte :)

Nå skal jeg hvertfall ordne meg sånn at jeg kan sende det forbaska meldekortet via mail :) hehe.. er jo avhengig av de pengene neste år til bøker som jeg skal bruke på kurs o.l

Så sånn er det :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp derfor sender jeg mine meldekort elektronisk.....

Skrevet

må en opp på nav kontoret for å ordne det? får gjøre det etter jul. eller bare ringe dem i morgen da kansje..

Skrevet

Foreldrene mine sendte oss julekort forrige mandag, og det er ikke kommet frem enda (bor rett i nærheten av oss), så ikke umulig at det er posten som er treig i disse juletider.

Skrevet

Du må vel dit for å få det første passordet tror jeg. Er så lenge siden jeg gjorde det så husker ikke helt. Passordet endrer du til noe du husker når nå er inne på sidene.

Mye lettere å sende elektronisk synes jeg :o)

Skrevet

det er jo veldig forståelig da. så den ser jeg :) men jeg sendte julekort til oslo samme dag. å da kom det frem dagen etter hehe.. (bor i kr.sand)

jeg burde jo tenkt på dette før å ordnet elektronisk sendelse av meldekort.

Skrevet

Posten er veldig treg om dagen, brevet ditt er nok på vei. Har selv fått mange kunder som mener at vi ikke har sendt julekortene de har sendt fra oss.

Meg og hun andre jeg jobber med sendte samme ekspresspakke på torsdag. Min er fremme, hennes har kun kommet til sortering, så ting tar tid i disse juletider desverre. (og jeg skjønner det veldig godt når jeg ser hvor ekstremt mye post som er i omløp om dagen, og hvordan det er der de sorterer...... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...