Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 16 måneder og avføringen er "slimete". Legen har spurt oss om dette før som et slags rutinespørsmål så burde vi ta henne med til legen siden hun har det nå??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Her har mini hatt slim i avføringen når han har fått tenner. Men også litt utenom, hvis han ikke har vært i form. Aldri hørt at det kan være noe farlig. Men skader jo selvfølgelig ikke å ta en tlf. til legekontoret. Men er slim eneste symptom, så tviler jeg på at det er farlig. Men jeg er jo ikke lege..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hun får fire jeksler for tiden og også hjørnetenner. Hun er løs i magen noe hun pleier å være når hun får tenner. Men jeg har aldri sett slim før... Hun virker jo fin ellers.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har hørt av flere at det er ganske vanlig med slim i avføringen når det kommer tenner.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Sønnen vår har slimete avføring, og han utredes nå for forskjellige typer allergi/intolleranse/cøliaki. Men nå har han hatt dette i 2 mnd da, og bæsjer 6-7 ganger for dag, og avføringen går gjennom alle typer bleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå