Gå til innhold

OVERTIDS-DAMER, hvordan går det?


Trønderpie & MAGEN :)

Anbefalte innlegg

Jeg er 3 dager på overtid i dag, hadde termin fredag 19. desember.

 

Var til jordmor i morrest, og fikk overtids-kontroll mandag 29. desember, men går jeg såpass lenge over, dvs 10 dager, så håper jeg det drøyer til 1. januar altså, da er jeg 13 dager over...

 

Hvordan ligger det an med dere?

Hvor mange dager over er dere?

Kjenner dere no tegn på at fødselen kanskje nærmer seg?

 

Jeg merker lite "tegn". Har kun hatt de samme grusomt vonde stikkingene nedover skjeden de siste ukene, men bortsett fra det er alt lugn.

 

Ønsker dere alle masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:-) Er 8 dager over og kjenner ingen verdens ting. Skal på overtidskontroll 26. Syns det er en evighet til. Men håper på gullet kommer av seg selv før... Men har vel egentlig mistet håpet om det.

Masse lykke til til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager da ja... åsså sitter jeg her å klager!?

Håper formen din i det minste er fin da. :)

 

Hører man ikke trenger å kjenne noe forvarsel i det hele tatt, at det like gjerne kan skje helt plutselig. I hvert fall hvis man er førstegangs. så vi får bare se det på den måten at vi i det minste slipper å gå de ekstra dagene med palger fra en annen verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager da ja, ojj... åsså sitter jeg her å klager 3 dager på overtid!?

 

Håper i det minste formen din er fin da. :)

 

Jordmora mi, sa,t søstra mi sier at man slettes ikke trenger å få noe forvarsel, at det like gjerne kan skje helt plutselig... så da får vi bare være takknemmelig for at vi slipper å gå igjennom diverse plager fra en annen verden mens vi venter, eller hva?

 

Håper du slipper å møte opp på overtidskontrollen 2. juledag da, du skal se du går i fødsel når som helst nå, DET er jo mer og mer sannsynlig for hver time som går nå! :) Eeeeeer jo så spennende!!!!!!!!!

 

Hold ut!!! Masse lykke til!

 

Juleklem fra meg & magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är i uke 41 -3, hade termin den 18December.

Förutom allt tjat fra alla runt omkring tycker jag att detta går fin fint. Har bokat tid för verdering av igangsetting den 1Januari.. SJälv hoppas jag på att hon inte kommer innan dess, men samboen har börjat tröttna og är fruktansvärt otålig *skrattar*

Har sovit som en stock sista nätterna og inte varit uppe å tissat förrän runt 7tiden..

Känner inga tecken alls i kroppen förutom ett par onda kynner per dag..

Håller tummen på att hon blir kvar 10dagar till =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere!!!

Håper bebisene deres vil ut nåååååå...

 

# Ha sex

# masser masse i kjede åpningen, enten med fingre ell med en massasjestav.. Helst en med batteri;-)))

# Masser brystvorter

# Ta mye på magen, hele tia...

 

D var tipset jeg fikk av jordmor da jeg gikk over termin...

 

God Jul....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser halve innlegget mitt kom 2 ganger :/

 

TUSEN TAKK for mange gode tips, de skal sannelig prøves ut!

 

Hvor lenge gikk du over forresten?

Og hvordan startet den?

 

ER så spent på hvordan det hele starter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk 4 dager over termin, kjente egentlig ingenting annet enn vanlige murringer/ menssmerter før jeg våknet kl 02 på natta med noe jeg mente måtte være rier..

Lå i senga og kjente i en drøy time før jeg vekte min kjære, han tok tida, da var d 3 min mellom.. Så da va d i gang gitt..

Leste i boka mens samboern rekna rier og styra på, at man helst skulle være på sykehuset hvis riene var så tette... OBS!!!

 

Var på sykehuset kl 06.00, 1-2cm åpning...

ble sjekket igjen kl 8.30, da var d 2-3 cm, så d tok laaaang tid til å begynne med, men så skaut d løst..

Gikk fra 2-3 cm åpning kl 8.30 til full åpning kl 11..

Jenta var ute kl 11.40.. mange press rier som var skikkelig vonde, men alle smertene var søkk borte i d jeg fikk jenta på brystet!!!!

 

masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...