*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Sluttet å blø samme dag som de tok utskrapning (fredag), og nå tok jeg en test for å sjekke om den fremdeles var like sterk, men den ble negativ, kan hvis jeg titter veldig nærme på den, skimte en svak svak strek i test sonen. Trodde ikke hcg forsvant så raskt etter MA. Men nå vet jeg ikke hva det lå på heller da, ved fosterdød. Sist jeg målte. lå det på 3000, og det er 3 uker siden idag. Iallefall, at jeg ikke blør noe mer, og at det ser ut til at hcg er mer eller mindre ute av kroppen, betyr det at jeg kan forvente EL i løpet av et par, tre uker da?
Tweak Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Oi, det var kjapt ja. Jeg orket ikke teste selv, for enhver positiv test ville ha minnet meg på at jeg ikke var gravid lenger... Så jeg vet ikke når hcg var ute av kroppen. Jeg også sluttet kjapt å blø. Blødde mye mindre enn en vanlig mens. Og el fikk jeg fire-fem uker etter ma'en. Men mitt tips til deg er å ikke forvente noe av kroppen i en slik unntakstilstand. Kroppen må gjøre seg klar på nytt. Det kommer jo endel an på hvor langt du var kommet også tenker jeg. Så bare vent og se hva som skjer, kanskje bruke el-tester og temping for å se når el kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå