lillepluto Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 fikk beskjed av legen min om at babyen lå dypt i bekkenet og sikkert snart kom til å feste seg. jeg er bare 31+6. Men forrige gang fødte jeg i uke 35. Bør jeg regne med å føde for tidlige også med nummer to, og hvordan kan legene si at han sikkert snart kom til å feste seg? trodde ikke hodet festet seg en gang ved nr to? mye spørsmål her, men håper noen orker å svare.
Plutselig_gravid Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Vel, hodet til min første festet seg vel rundt uke 30 om jeg ikke husker helt feil. Jeg fødte 19 dager på overtid så betydde ikke at det ble tidlig fødsel på meg nei. Hvorfor fødte du i uke 35 sist? Noen spesiell grunn? Jeg fikk beskjed i uke 24 denne gangen at hun lå godt ned i bekkenet med hodet, men nå har hun snudd seg igjen merker jeg og har ikke så mye nedpress lenger. (Var veldig plaget med det) Så din kan jo også plutselig skifte stilling:) Kan min så kan din Har også lest at hodet fester seg senere og ofte under fødselen når man er flergangs, men stemmer ikke alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå