Gå til innhold

Blir nok aldri ferdig med vaskingen her i dag:( BLÆ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og vaske hele leiligheten i dag, siden ungene mine skulle i bhg. Men så kastet vesla opp i natt (er helt fin igjen nå da men), og så hadde gutten min magevondt i dagtidlig, så holdt han hjemme også.

Nå har jeg for 5 gang ryddet leker på rommene til ungene, og fikk endelig vasket der...

Ååååå, blir jo ikke ferdig jeg!! Mannen min jobber overtid i dag også, typisk...

mamma sa at jeg ikke skulle stresse med noe, det er jo bare familie her...

ja, greit d, men nå ser det rett og slett ikke ut her, så da vil jeg gjerne vaske! Hadde aldri invitert folk hit sånn det ser ut nå...

Marry X-mas.... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg.

Kjenner jeg er sikkelig stresset og barna blir selvfølgelig syke når det passer som minst og være syk :-/

Samboer jobber heldigvis dag skift 2 dagene før jul og er ferdig kl 14. Så jeg får bare stresse meg rundt og kjøpe juletre, kjøpe en siste gave & vaske vanlig helga vask (siden jeg heldigvis har tatt kjøkkenskap,komfyr,kjøleskap og rund vask for 14 dager siden) Men å må bare sitte i ro og vente til man kan gjøre seg ferdig er veldig kjedelig ja. Kjenner at man fort blir litt utoldmodig og stresset.

Men det ordner seg nok tenker jeg :) Får bare ta det sakte men sikkert.

Skrevet

huff, kjenner følelsen. jeg vil også vakse litt ekstra, men kanskje du heller skal fokusere på å dra over det værste og heller bruke energien på å rydde og gjøre det koselig? Det funker på samme måte, bare at du vet at det kanskje er litt støv i krokene. Det er det ingen somm ser. det kommer en jul neste år også, knaskje du rekkr å vaske skikkelig da:)

He he, fro en oppmuntring...

Uansett, jeg tror det er bedre med litt støv i krokene, enn et rent helvete:)

Fokuser heller på å gjøre disse siste dagene litt koselige, slik at ikke mamma går rundt og er sur og stresset osv:)

Lett å si, ikke så lett å gjennomføre, men kanskje det hjelper at noen ser dere litt utenfra?

Når det er sagt; Jeg føk rundt i huset her i går som ei sinna furie og vasket, ryddet, brettet, strøk og bar meg... ha ha

Skrevet

Kjedelig.

Jeg har fire små tornadoer her......

Tenkte å vaske kjøkkenet og badet samt bake litt grovbrød til jula.

Lurte på å julepynte soverommet mitt og, hehe. Men det blir etter at ungene sover.

Selv om huset akkurat er vasket så skal jeg forte meg over alle gulv med en mopp med gønnsåpe i morgen kveld. Bare for den herlige lukten julaften morgen =D

Ellers skal det bare være julepyntlaging, litt marsipan utrulling og grøtspising i morgen.

Og julefilm :)

Gleder meg til en rolig julaften. Er vant med sinnsvakt mye jobb i desember helt frem til jul så dette blir første året på lenge jeg slipper å gjøre masse lille julaften.

Lykke til!

Skrevet

Og det første som skjer når jeg er helt ferdig med stua er.... :

Ungene fikk hver sin julebrus som vi stakk hull i korken.. :P "slik pleide mamma og pappa og gjøre når vi var små... så moro da!"

Og hva skjer? Jo, litt risting på flasken og spruten står i taket, over sofan og over hele det nyvaskede gulvet mitt..... LORD!!!

jaja, da får vi start på nytt, igjen.... haha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...