Wannabemamma - gravid:) Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Kan noen hjelpe meg å finne diktet fra den lille i magen til pappa?
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Dette er en hilsen til pappa'n min fra meg jeg ligger inni magen og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å pappa'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner du stryker, jeg kjenner stemmen din og om no'n små små dager skal du få høre min. Jeg ikke møtt deg ennå, men jeg kjenner stemmen og latteren din. Jeg kjenner følelsene mamma får når hun tenker på deg og varmen du gir når du stryker henne over magen. Det er noe godt og trygt Jeg gleder meg til å treffe deg
Elin snart mamma til 3 Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 hormoner er ikke greit assa sitter her å tårene triller. Kjempefint dikt!!
Bic&Bac Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Ja, jeg syns det diktet er så fint.. har lyst å gjøre noe ut av det, men aner ikke hva... Noen som har et like fint dikt, der knøttet HAR møtt pappaen?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 pappaen fikk det diktet i julegave i fra knøttet:) med malt bakgrunn og et stort 3d bilde på til jul. det var den beste gaven sa han:)
ninamor71 Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Jeg gav dette diktet til min mann i bursdagsgave fra den lille i magen, han ble kjempe rørt og tårene bare trillet på oss begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå