Gå til innhold

Jippi!! graviditeten er bekreftet. Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå slipper jeg denne usikkerheten. Har de siste dagene tatt ulike tester og de har vist svakt positiv og enkelte negativ (billig strimler). Men har nå vært på legekontoret og fått graviditeten bekreftet.. Foreløpig termin 1. september ut fra egne beregninger :)

Noen andre som har testet idag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Tok en test i sist uke, men den var veldig uklar, men den i dag etterlot ingen tvil: Jeg er gravid! Min termindato er 26. august etter mine beregninger!

Gjett om jeg gleder meg!

Har også en liten tass fra før, men har blitt så hekta at jeg bare får lyst på fler!

Lykke til! Hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går!!!!

Skrevet

Jeg sier gratulerer her også jeg. :) hehehe

Skrevet

Gratulerer så mye :) Det er så godt når det endelig klaffer :)

Er nå spent på min kommende kontroll 12 januar. Kan ikke huske hva de gjorde på den første kontrollen fra 1. svangerskap - GLEDER MEG!! Vet du hva de sjekker? får en innvendig UL?

Skrevet

Hurra for oss! jeg hadde også "medium sterk" positiv billigtest i går - og positiv CB digital i dag. den lyste gravid, så nå er jeg ikke i tvil!

HURRA-HURRA-HURRA! Vi fikk verdens beste julegave!

Skrevet

Jeg var hos legen og tok blodprøve. Den viste at jeg sansynligvis er gravid. Bør ta en test til for å se at hcg stiger,men de mente jeg kunne juble. Så begynner sånn smått:) hihi!

Gratulerer dere andre også!!!! :

Skrevet

Gratulerer til alle oss!! Vi har fått verdens fineste julegave!!! Jeg testet også positivt i dag :-D

Skrevet

Jeg har også testet positivt i dag. Fikk et innfall på formiddagen i dag om å ta en test. Gjorde så det og kunne så vidt ane en skyggestrek. Kjøpte meg så en Clearblue digital og der sto det gravid. Trodde ikke mine egne øyne. For det første så er det veldig tidlig enda da. Hehe og vi har så vidt startet å prøve. Men den var ganske klar den. Har termin 07.09.2009.

Skrevet

Testet pos. i dag termin 28.08.09. God jul til alle:)

Skrevet

Gratulerer!

Jeg er også gravid!! JIPPI! :D

ca termin 01.09.09

Skrevet

Gratulerer til dere alle. Jeg har termin 8 aug, og var på ultralyd for nøyaktig en uke siden. Alt så bra ut, et bankende hjerte, og 5,5 mm stort...

God jul

Skrevet

Grattis til alle :) Termin ca 30 august.. fortsatt i sjokk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...