Gå til innhold

Så senket freden seg etter en hel*** uke :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke var en helt grusom uke rett og slett. Travel og steressende er ikke gode nok ord for å beskrive det egentlig, var en million ting som måtte gjøres på jobb, alt med tidsfrister, jobbet og jobbet fra tidlig morgen til kveld (minus et par timer når jeg var med ungene på ettermiddagen), gravid og stuptrøtt og etterhvert litt småkvalm og bekymret for blødinger igjen på toppen... Endte faktisk med et lite sammenbrudd på jobb torsdagsmorgen, var en kollega som var "dum" nok til å spørre hvordan jeg hadde det og da bare åpnet slusenene seg totalt, hehe... Stakkers kollega.

I dag er det ferie, siden jeg er veldig sliten og smådårlig er de to minste i barnehagen noen timer. Jeg har ryddet og vasket litt og kost meg sammen med eldstemann på 6 år, men nå har han gått ut en tur med noen venner. Så nå kan jeg endelig synke ned i sofaen i total stillhet og slappe av! Guri så deilig! Føler alt stresset renner av meg og roen senker seg før jul. Endelig :-) Så da får jeg forte meg å samle nok energi til å kunne hente de minste igjen om et par timer og kose meg sammen med dem også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferien blir enda deiligere når man er sliten i utgangspunktet. Godt at du får slappet av og kost deg nå.

Nyt en velfortjent ferie nå! :-)

Hvor langt er du på vei forresten? Er du "sikker" på at det blir den 4. gutten? Ønsker deg en god jul og godt nytt år sammen med gutta og spiren!

Skrevet

Jeg er 7 uker i dag :-) Ja, jeg føler i hvertfall at det er gutt, men sikker er man vel aldri så klart. Vil i hvertfall få sjokk om det kommer ut jente, og kommer nok ikke til å klare å tro på et dersom de sier det på UL heller.

God jul du også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...