snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Skal dit for å finne ut hvor langt jeg er på vei, og om det stemmer at jeg virkelig er gravid! Har tatt 9 positive tester hittil, så det burde vel ikke være feil? Men er veldig usikker på hvor langt jeg er. Tror jeg kanskje er 1 mnd på vei bare. Så ser vel ikke så mye på ultralyd enda. Men jeg bare håper at alt ser fint ut så langt!!! Er det noen andre som har vært til GU eller lege så tidlig? Hva gjør de da? Bare tar en blodprøve?
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Har du vært på GU? hvor langt er du på vei? Jeg var selv hos legen idag og fikk graviditeten bekreftet. MEn hadde da bare med morgenurin. Foretok ingen andre tester. Skal tilbake igjen 12. januar spent på hva de gjør da - noen som vet? Beregnet til 5 uker på vei..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2008 Nei, jeg skal dit 14.30. Så det blir spennende! Vet ikke helt hva hun kommer til å gjøre. Jeg får si gratulerer så mye igjen til deg!!
Tulla med tre små Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 De måler blodtrykk og vekt, tar en blodprøve, ser på livmorhalsen og tar en celleprøve fra skjeden. Det føles kanskje litt rart, men det går helt greit, og ingenting å grue seg til! Husk at doktoren har sett hundrevis av underliv før ditt!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2008 Da har jeg vært der! Så en liten prikk på 2 mm! hehehe... Det var godt å se at den ligger på rett sted ihvertfall. Så får jeg gå å bite negler noen uker til. Skal tilbake dit 9. januar, og da får vi forhåpentligvis se et hjerte som slår. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå