*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Noen som vet som vil svare meg?
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Nå har det kommet en funksjon som gjør at symbolene synes i nicket hele tiden og ikke blir sånn kryptiske tall/tegn i innlegg Her er noen (bare kopiere og lime inn) ☼ ♣ ღ (spesielt hjerte) - vil komme opp automatisk ♥ (hjerte) - vil komme opp
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg brukte tegnekartet på pcen Gå på start,programmer,tilbehør,systemverktøy og tegnekart så velger du skrift type webdings eller wingdings. Med dem skrift typene er det mange symboer du kan velge imellom ( ikke alle fungerer da så du må prøve deg frem). Velg symbolet du vill ha, trykk på velg også trykk på kopier knappen, finner frem nicket ditt på din side,høyre klikker og limer inn
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2008 Nå har jeg fått til, men står jo ikke hjerter i selve innlegget.. Bare på framsiden.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Vet ikke hvorfor det ikke blir hjerte på innlegget men kun på siden. Kanskje det er noe med at det er koder som din baby "egentlig ikke" har. Hmm. vet ikke helt jeg ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå