Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg så utrolig lyst til å bli gravid, har jo hadd det en stund, men har ikke følt at tiden har passet seg enda. Men nå har jeg hatt fast jobb i et halvt år, på samme bedriften som jeg har vært lærling i to år, så nå synes jeg tiden er inne:) men så var det jo en ting til... Samboeren min nøler litt enda. Han er en del eldre enn meg, så egenlig skulle det vært han som maste på meg, men sånn er det ikke. Har prøvd å ikke mase om det, men jeg har sagt at jeg har veldig lyst. En gang pratet vi tilfeldig vis om barnehage og sånn, og da sa han at det var jo fortsatt ca. to år til vi kom til å ha noen der, så vi trenkte ikke å tenke på det enda. For du skal jo være hjemme et år med ungen også. Hvis man regner litt da, så er det ett år hjemme med ungen, og 9 måneder gravid, og det er jo nesten to år det... så tror han er på gli. Jeg spurte om det var greit at jeg begynte med folat, og det var også greit.. Så nå er det nesten en måned siden jeg har nevnt noe om det, så jeg tenkte jeg skulle srørre om han ville få barn med med på julekvelden. Fiffe meg litt opp og sånn, og srørre veldig veldig pent;) Håååååper han sier ja!!

Og så er jeg jo veldig redd for at jeg ikke kan bli gravid. Leser om flere som prøver og prøver... Håper virkelig at alle her som prøver en dag blir gravide:D Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...