Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Da har vi siden september mer eller mindre hatt sykdom hele tiden, ett eller begge av barna, men vi voksne har berget noenlunde bra.. Nå har vi hatt 2uker med helt friske folk, men rett før helga kjente jeg halsvondt og tett nese, gubben hoster og er tett, og barna begynte å hoste og være tett på natta.. Jeg og gubben blir tettere og tettere og barna har i dag fått feber!! Begge to,- og jeg som ikke har fått julestemning enda,- hjelper ikke på akkurat..Og attpåtil har vi hatt snø frem til nå, i går begynte det høljregne og det blåser liten storm ute..Veiene er såpeglatte, men det spiller vel ingen rolle siden vi alle er syke og bør holde oss inne..Vi har ennå igjen å kjøpe mat og drikke til jula...... Ja, ja..Skal prøve å vri tankene over på hvor heldig vi tross alt er som skal feire jul, syk eller ikke.... Merkelig hvor egoistisk man blir når ting ikke går helt på skinner..Må skjerpe meg altså.. Nei, nei, måtte bare få det ut..... GOD JUL alle sammen )
† I Jesu Navn † Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 God Jul og god bedring. Det er helt naturlig å bli sliten å lei når en sykdom avløser den andre. Tenker på dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå