Gå til innhold

Skikkelig skuffet i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager siden ikm og jeg testet sikker på at testen kom til å slå ut i dag, men neida, blank og fin selv en time etter. CB, som skal kunne slå ut 4 dager før. Er så skuffet. Og ingen tegn til tr heller. Nå håper jeg nesten at den kommer snart så jeg kan gå inn i neste pp. Noen andre som venter? Eller som har testet positivt først flere dager etter ikm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er også skikkelig skuffet. Er snart en uke over Ikm men ingen tegn til tanta og neg grav test. Har hatt mye vondt i magen siden 7 dager dpo så hadde virkelig håpet at det hadde klaffet denne gangen men nix....

Skrevet

godt vi er flere i samme båt.... :s

er enten 4 eller 1 dag over IKM... og tester bare negativt...:(:(

ingen tegn til tanta... ømme pupper, og har nå fått en meget fremtredende blodåre på den ene puppen, den samme som irriterte meg da jeg gikk gravid med sønnen vår....

skulle finnes tester der man kunne se inn i magen om man hadde et befruktet egg der eller ikke... hehe;)

Skrevet

ikke gi opp håpet helt enda da!! det er ikke over før den feite dama synger ;p

Jeg er jo levende bevis!! hi, hi, testet ikke pos før 6+2!!!!

Skrevet

Godt å vite at jeg ikke er den eneste her da. Syns det er så mange her inne som tester positivt flere dager før. Jeg har både innbildt meg festesmerter, festeblødning, ømme pupper og kvalme de siste ukene så når tr uteble var jeg sikker på at spiren var i boks, men men...Med min flaks kommer nok tante på besøk på selveste julaften. Men satser på at dere andre helt sikkert får noe fint til jul i år:).

Hvis ikke tr er her i morgen så skal jeg kjøpe nye tester da.

Skrevet

Håpet er der så lenge tr ikke dukker opp!!!! jeg klamrer meg til håpet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...