Gå til innhold

Gravid etter cerazette...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødslen begynte jeg på minipillen cerazett og har gått på de det siste halvannet året. Har vært fornøyd med de.

For ett par måneder siden sluttet jeg, da vi ønsker oss en lillebror eller lillesøster.

Sist vi prøvde gikk det ca halvannet år fra jeg sluttet på p-piller til jeg ble gravid. (Jeg fikk ikke mensen før det hadde gått nesten et år.) Nå er jeg litt redd for at det kan ta like lang tid denne gangen (litt utålmodig). Fikk nettopp mensen, så sånn sett er det kanskje ett tegn på at kroppen er klar for å produsere, men er litt nysgjerrig på folks erfaringer rundt det å bli gravid etter cerazett contra evt vanlige p-piller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke me vanlige p-piller,men jeg brukte cerazette i halvannet år etter fødsel,og ble gravid etter første mens når jeg sluttet med de..:)

Skrevet

Jeg testet positivt 5 uker etter at jeg sluttet med Cerazette, ingen mens..

Skrevet

Gikk på Trionetta i flere år, sluttet med de og ble gravid før jeg fikk tilbake mensen.

Etter den fødselen startet jeg med Cerazette, fikk blødningsforstyrrelser (blødning hver 14 dag), og gav meg med dem etter 5 måneder. Ble gravid igjen ca 3 mnd etter at jeg sluttet.

Men så skal det sies at jeg blir gravid av å vaske "undisene" i samme maskin som mannen min, da.. ;o)

(Jeg er godt over 30 år, forresten).

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...