Gå til innhold

Hvilken av to onder skal man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til jordmor klokka ett i dag.

I går snødde det ganske bra. Men i natt ble jeg liggende å høre på regnet. Og mine bange anelser ga meg rett. Det er blankis ute i dag. Like vel er det godt grusa. Tenkte jeg skulle ta bussen inn til St. Olav. Den stopper jo like i nærheten. Men så var det denne blankisen, da. Har brodder jeg kan ta på.

Jeg kan jo kjøre også. Men jeg sliter litt med kjøringa, siden det bare er 11 dager til termin. Det er også veldig vanskelig å finne parkering ved St. Olav. Hadde helst sett at jeg slapp å kjøre.

Så hvilken av de to ondene skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt bussen først og heller tatt en taxi resten av veien kanskje, er vel ikke så lurt og falle i denne tilstanden...

vist du ikke fler deg trygg nok til og kjøre selv så ikke gjør det!

Lykke til hos jordmor:)

Skrevet

Glemte å si at det er bakken ned til bussholdeplassen her hjemmefra jeg frykter mest. Men å ta taxi når det tar 2-3 minutter å gå?

Skrevet

Det blir kanskje litt dumt, du får ikke noen til og følge deg ned bakken da, en nabo kanskje....

Eller noen som kanskje kan kjøre deg og være med deg hele veien?

Skrevet

jeg hadde kjørt.. vi parkerer allltid nede i parkeringshuset, og selvom det står fullt der, er det alltid en fire-fem ledige plasser der!! jeg hadde ikke tatt sjansen med og ramle på isen...! lykke til hos jordmor!! :)

Skrevet

Hurra for asfalt.

I høst fant de på å legge asfalt nedover vegen. Og etter at de gjorde det, blir ikke isen liggende så veldig lenge. Så da jeg kom et stykke ned i vegen, var det bart. Jeg gikk med brodder ned til bussholdeplassen, men tok de av da jeg kom dit.

Skrevet

Hadde tatt taxi hele veien jeg.. Jaggu greit å spandere på seg det når man er høygravid.

Skrevet

Taxi fra her jeg bor og til sykehuset koster 300kr, det. Tur - retur 600kr. Det blir for dyrt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...