Gå til innhold

Forkjølelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå i en god uke hatt vondt i bihulene og tett nese.Følte at det var på vei tilbake i går.Men i dag våkner jeg med hode/bihule pine Og sår hals og sårt når jeg hoster.. Noen som vet om jeg kan bruke solvipect hostesaft nå når jeg er gravid??? Jeg har ikke hatt noe feber.. Tar dere kun paracet ved feber?? Eller tar dere ved smerte også?? Sliter litt med hodepinen.. Greit å få høre hvordan andre tenker også, er redd for å være for snar med å spise tbl..

Takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg også har vært ganske syk, hoste, feber og ikke minst liten matlyst...

Gikk til legen fordi jeg var så tett at det kjentes ut som om jeg ikke fikk puste og de ga meg ingenting siden jeg er gravid, kunne ta paracet som normalt og bare slappe av og drikke masse. Nå har jeg da også vært så uheldig og brekke 2 ribbein, men tar kun paracet for det også, ifølge min lege er ikke paracet farlig i det hele tatt( kommer sikkert litt ann på hvor mange man tar da selvfølgelig). Han var mer bekymret over at jeg har tatt av meg 10kg under sykdommen og har litt problemer med og få de tilbake så tror ikke det er farlig og spise paracet vist man ikke har det bra selv, og har ikke du det bra har ikke den lille det bra heller:)

Lykke til og god bedring og god jul:)

Skrevet

Takk for svar, har tatt meg et par paracet og er mye bedre nå...

Du må ha god bedring med ribbena og god jul=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...