Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som føler de har lagt på seg?? Jeg er 7+6 i dag og føler jeg er blitt feit!! skikkelig "lovehandles" og mage som henger over bukselinningen!! Buksene er ubehagelige, får den igjen, men er snar å åpne den når jeg kommer inn døra hjemme... :-) Vekta har ikke økte i det hele tatt.... Har vært en del dårlig, kvalm og svimmel, så trening har det blitt dårlig med. Sist la jeg på meg 2-3 kilo på de første ukene (hadde SA i uke 8), denne gangen har jeg ikke lagt på meg noe:-D Noen forslag til hva som skjer her?? Er jo altfor tidlig til å få mage, ser at førstegangs ikke får mage før rundt uke 15 eller noe sånt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer jo fra gang til gang da og fra person til person. Slik som du beskriver har jeg hatt det siden jeg var i uke 5... Har ikke klart å ha igjen knappen i buksen etter det uten at det gjør veldig vondt. Magen ser kjempetjukk ut rett og slett og er blitt rundere rundt midjen også selv om vekten ikke er gått opp noenting. Dette er nok mest vanlig for fleregangs, men kan helt fint komme hos førstegangsgravide også :-) Vil tro det er hormonelt betinget siden livmoren er for liten til å lage mage enda. Musklaturen blir slappere av hormonene, man er mer oppblåst osv.

Skrevet

Jeg har fått større mage som ser feit ut. Regner meg at den er oppblåst eller noe. Men jeg har heller ikke gått opp i vekt, trodde jeg hadde gått opp en kilo eller 2 men neida...

Er sikkert vanlig... Det jeg har er iallefall ikke babymage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...