Gå til innhold

'Skitten og ustelt'-følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har den følelsen? Vet jeg har littegranne slapp blære, ikke sånn at jeg tisser på meg, men nok til at jeg kjenner selv en 'tisselukt' syns jeg. Dusjer jo hver dag, steller meg som alle andre. Klærne er stramme og jeg har hetetokter som gjør at alt føles vått og svett. Håret er umulig å få orden på, sminken faller av hvis jeg gidder sminke meg i det hele tatt... Huden er tørr i ansiktet. Det må da bli bedre når babyen er ute og jeg får kroppen min tilbake for meg selv, vel? Andre som har denne ugne følelsen? Håper det, for jeg vil ikke være alene om å være en 'skitnamaja'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg. Føler meg skikkelig ulekker....

Skrevet

Melder meg på her! Føler ikke at jeg tisser på meg, men svetter noe sinnsykt i skrittet, rompa og lyskene! Synes at det stinker "dåsesvette" av meg hele tiden. =( Æsj!

Ellers er det umulig hår her også, og flekkvis tørr hud både i ansiktet og på kroppen. I tillegg får jeg plutselig klø-anfall på låra, så det ser ut som om jeg virkelig er angrepet av et eller annet ulekkert som skabb eller flatlus...hehe...! =/

Gleder meg også til å få kroppen min "tilbake", selv om det nok tar sin tid. Husk at vi har ca 6 uker med RENSELSEN (enorme blodmengder som lukter verre enn vanlig mens), og masse svettetokter å se frem til etter fødselen. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...