Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 I går skjedde det noe litt rart. Som på et knips ble jeg så utrolig nedstemt. Føltes som barseltårer. Gråt og gråt uten noen helt spesifikke grunner. Kjente nesten fysisk at hormonene forandret seg. Er sliten, ja. Har 19 dager igjen til termin, så er jo tung og trøtt. Gruer meg litt til fødselen. Har ei nydelig jente på 2 år som hadde spysjuka hele lørdag. Det skal kjanskje ikke mer til før man vippes litt av pinnen for tiden?? Vi ordner til jul, og koser oss egentlig, men...... Tårene har stoppet, men føler meg både tom og fortsatt litt nedstemt i dag. Har hodepine i tillegg. Noen med erfaring? Kan fødselen være på gang??
Hakkamella Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Uffda, høres ikke noe særlig kjekt ut. Har ikke erfaring selv, da jeg har 40 dager til termin med første. Men det er klart at med så nært forestående fødsel, jul og sykt barn så kan hver og en flippe over litt av og til. Selv gjør jeg det, men klarer som oftest å ta meg sammen nok til å stoppe tårene. Er fryktelig hårsår og føler jeg ødelegger alt for alle hele tiden. Ønsker deg en fin jul uansett, og håper du finner noe å kose deg med så du får tankene bort.
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2008 Takk takk! Ser jo at det er -og har vært, en hektisk periode. Har akkurat gått ut i permisjon, så jeg har iallefall muligheten til å bare ta hensyn til meg selv og mine nærmeste. Må bare senke skuldrene litt kanskje. - Og pakke bagen. Så er jeg iallefall klar til å dra dersom ting skjer. Kanskje det kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå