Gå til innhold

Hva limer dere sammen perpperkakehus med? Oppskrift? HASTER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke Royal Icing, som de har oppskrift på på Cacas.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en eggehvite og melis :) Og det holder så lenge ungene ikke TRYKKER taket ned når de skal feste nonstopp :P

Skrevet

jeg pynter huset før jeg limer det sammen og da funker melis og eggehvitte fint, selv om jeg syns smeltet sukker funket bedre

Skrevet

var gjerne det vi skulle gjort i går og :P Men nå står huset med den raserte siden inn mot veggen, så ser det ikke sååååå godt :P

Jeg var borte 1 min på do. Og eldste på 13 klarte å trykke taket ned :o) (tror det var en hevn pga hun ikke var med å feste huset :P)

Men vi har alltid brukt eggehvite og melis, funker som bare det :)

Skrevet

hehe... er det ikke typisk.. hehe

her var vi 4 stykker som tappert forsøkte og holde huset på plass mens melisen tørket.. hehe.. funket ok.

hva gjør du mens det tørker?

Skrevet

vi limte sammen alt bortsett fra taket, holdt på det til det var mer eller mindre stivnet, så kom taket på :) Det så jo sååå bra ut, helt til pyntingen da :P Så fikk det stå en stund men vi så på når det stivnet :P Hadde forresten eggeglass under taket så det ikke skulle sige ned :o) så mye hjalp det ;)

Skrevet

Limpistol! Sitter kjempegodt! hehe. men smaker sikkert ikke godt..hehe. vi spiser ikke pepperkakehuset vi. støvete pepperkaker er ikke godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...