Gå til innhold

Hvor lenge kan omgangssyke vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk siden lørdag, og er kjempestressa for at jeg ikke skal bli frisk til jul. Vi har ikke engang kjøpt juletre.. Er det noe jeg kan gjøre for å bli fortere frisk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes lenge ut å gå med omgangssyke... jeg starta ved 21 tiden i går kveld, og er merkbart bedre nå eller å ha kasta opp 2 ganger i natt og flydd 100 ganger på do...

Drikk lite vann for å ikke irritere magen noe, og se om du blir bedre av det. Jeg tygger isbiter jeg, det får meg i bedre form...

Skrevet

Her varte den en hel uke, får håpe at det gir seg fortere med deg og at du er frisk til jul:O)

Skrevet

Med "bare diare" så henger det ofte lenger i.. Oppkast eller en kombinasjon (gjerne med "overvekt" av oppkast) varer sjelden mer enn et døgn med symptomer og deretter en liten dag eller noe med rekonvalens til man får spist seg opp igjen....

Så har du bare diare så kan det nok henge i litt, men anbefaler masse biola.... Hjalp på å komme seg etter oppkast, og de som slet med bare diare følte seg i det minste kvikkere, selv om diareen hang i..Kombiner med sportsdrikk (inneholder en perfekt kombinasjon av salt og sukker som binder væske i korppen), biola med blåbær er fælest, men mest effektiv da blåbær binder magen,- og biolaen ellers gjenninnfører vanlig tarmflorabakterier...

Lykke til..Vil anta du føler deg bedre i løpet av dagen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...