Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Ikke misforstå meg nå altså, jeg vil aldri sende barnet mitt sykt i bhg. Men jeg gruer meg sinnsykt til å ringe sjefen i dag å si at ikke kommer, i dag heller.. Jeg er nyansatt i en privat bedrift. Lille beynte i bhg. i høst å har vært mye syk. Jeg har ikke trengt å være så mye hjemme med han i forhold til hvor mye syk han har vært, fordi mamma og pappa har kunne hatt han masse. Men i dag må jeg være hjemme med han for 3. dagen på kort tid. Jeg begynte å jobbe 1 nov. Jeg er alene med han å sjeleglad for at jeg fikk en jobb så fort, fast og 100%. Vil jo nødig miste den.. Men nå blir det vel bare bedre og bedre i bhg. å.. Er vel det første vinterhalvåret som ofte er fælt.. Jeg har sovet dårlig i natt.. Tenker bare på det at jeg må ringe sjefen.. Men hva kan han si da.. Jeg kan jo ikke noe for det.. Sjefen min har bare vært på jobb den ene dagen jeg har vært borte, å det er litt stille når før jul. Heldigvis.. Men de har ikke sjans på vikar heller.. Får vel ringe snart.. =S
BettyBoob Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 jeg fikk fast jobb 1 desember. har allerede vært hjemme 4 dager sammenhengende med sykt barn (var syk selv og da..) er alene. har jobbet i bedriften siden mars i år, så de vet jo godt at jeg er alene med barn. Ikke noe problem eller sure miner her i allfal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå