Gå til innhold

Er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte ei jente for 9 uker siden. Siden jeg ble gravid med ho, har jeg hatt vondt i føttene og hender. Blitt verre etter hun ble født. Føttene hovner opp, my blå merka på føttene,uten at jeg har slått meg. Etter en gå tur er det så ondt at jeg griner. Blitt verre etter fødseln.

Har vært t lege,men hun sa d var normalt.men kan ikke forstå d e normalt. Er og svimmel å kvalm. Fler som e plaga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. får du blå merker rundt om kring på føttene? jeg å fikk dette et år etter jeg fikk jenta mi men i tillegg brenner det i leggene når jeg går mye eller fort. v ikke om dette er det same som deg men legene finner ikke ut hva det er så vet ikke jeg heller etter 2 år. akupunktur hjalp meg med å bli kvitt smertene å merkene. kansje du kan prøve det. lykke til.

Skrevet

Hei,kosli m svar:-) ja noen av blåmerka er ringer rundt foten,de andre er store blåmerker. Vanskeli og forklar smertene,men er som tannpin i fotan,og ak som noen skjærer i de. Aldri vært hoven etter fødsel før. Beg og bli redd,men legen tar meg ikke på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...