Gå til innhold

jeg tror jeg er gravid men er ikke sikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var hos legen den 9 desember og da tok jeg en graviditetstest og den var negativ men jeg tok en hjemme ei uke senere og da slo den ut positiv og jeg tok en test dagen etterpå og å den slo ut positiv.jeg er kvalm.jeg springer ofte på do,jeg er litt oppblåst og jeg er litt hoven i beina og fingrene.jeg har litt mens murring og litt stikking i magen..så jeg lurer jo på om jeg skal ha små..jeg tok en eggløsningstest i dag og den slo ut positiv.. jeg skjønner ingenting..noen som har opplevd det samme??tror dere at jeg er gravid da??jeg merker akkurat som at det er litt kiling i magen og hvis jeg er gravid nå så er dette fjerde svangerskapet mitt.. jeg skal til legen igjen den 2 januar og da skal jeg be ho om og henvise meg til tidlig ultralyd for og finne ut hvor langt på vei jeg er..det var litt blod på papiret når jeg tørket meg den 12 november og jeg har ikke fått tr og sånn som jeg har regnet det ut så er jeg 7 +5 hvis det stemmer at jeg skal ha små..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du har fått to positive tester så er det vel ingen tvil! eggløsningstester kan slå positivt ut når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...