Gå til innhold

Smerter på ve. side..! Kan noen se hit?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i ca 4-5 dager nå hatt smerter på ve. side nede på magen. Det er til tider stikkninger, men kjennes mesteparten av tiden ut som litt sting, ikke så ille som når man jogger å må stoppe, men det er ubehagelig og det er der konstant! Andre som har kjennt dette før eller under graviditet? Er redd det skal være en exu, har hatt en ma så er redd for at det skal gå galt en gang til... Nå vet jeg ikke engang om jeg er gravid, har ikke ikm før 1 . juledag. Noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke helt peiling men kan no se litt hit å svare me nåkka! :-P

Kan være et tegn på graviditet, også kan d være tegn på at mensen er på tur, eller så kan d være noe helt annet? Litt vanskeli og finne svar på sånt, kroppen er ikke lett og forstå seg på, har jeg skjønt! :-) Du får prøve og ta en graviditetstest! :-)

Skrevet

Vanskelig å si, siden alle er forskjellige.

For mitt vedkommende har jeg stikninger nede på høyre eller venstre side et par dager når jeg har eggløsning, alt etter hvilken side jeg har EL fra. Det er trolig ikke aktuelt for ditt vedkommende, siden mensen er ventet om såpass kort tid.

Mange kjenner også menslignende stikk i magen de første ukene av en graviditet, så dette er selvfølgelig også en mulighet. Det er det befruktede egget som "graver seg inn" i det blodfylte laget i livmoren, og smertene kommer av forandringene som skjer i livmoren på denne tiden.

Og så kan det jo selvfølgelig være mensen som annonserer sitt komme...

Kanskje ikke så veldig mye til hjelp, akkurat. Det er nesten bare å vente og se det an noen dager til.

Skrevet

Hm.. ja det er ikke lett å forstå seg på denne kroppen. Jeg har stikkninger og smerter i magen nesten hele tiden. Når jeg strekker meg føles det som at det sliter i alt som er i magen, og smertene sprer seg ned mot underlivet. Skikkelig ekkelt egentlig.. Skal ta meg en tur til legen hvis jeg ikke blir bedre. Har aldri hatt det slik før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...