Sara Rompompei Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Og jeg benytter natten til å marsjere. BOM BOM BOM Tatterattetaaaa tut tut BOM Tatterattetatetaaa Gratulerer så masse med dagen vennen Klem klem klem
frøydis m/ 4 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer med dagen!!! Håper du får en flott og fin og koselig dag for det fortjener du. vil gjerne gitt deg en skikkelig god klem for all glede og hygge du sprer rundt deg til oss her.! GRATULERE OG HURRA HURRA HURRA!!!! Klem, klem, klem
Maud Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer med dagen, kjære du! I dag håper jeg du får kake, den rette teen og en deilig kaffe latte, mulighet til å sitte med beina høyt og slappe av, latter og glede, fin sang og en og annen fin gave. En venninne inviterte 100 mennesker i sin 40-årsdag og en klok kollega kommenterte da han hørte om det "Jeg tror folk lager en fest som er i samsvar med hvor mye oppmerksomhet de trives med. For noen gir det nok fokus rundt egen person med 7 gjester, for andre trenges det 100". Jeg tror du ønsker deg nokså masse oppmerksomhet når det er din dag, men jeg klarer ikke å rope med 100 stemmer. Jeg roper allikevel så høyt jeg kan "HIPP HURRA FOR VERDENS FINESTE DRITGREI!"
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Hurra hurra for dritgrei som fyller år!!!!! GRATULERER MASSE MED DAGEN!! STOOOOR KLEM FRA NORD!
Trollmora Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Tamtaratam: Jeg slutter meg til kor og orkester og synger og spiller HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA! Håper du får en strålende dag og at den blir akkurat så fin og god som du ) Storstor bursdagsklæm fra
iznogood Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så mass til Dritgrei! Måtte du ha en helt fantastisk dag - like nydelig og god som du selv er! Stor bursdagsklem fra regnbyen!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Tusen takk for utrolig koselige hilsner på bursdagen min!!! og du Maud.... Når det gjelder de gjestene.... ha ha ha ha så har jeg invitert 2 ;-) dere er fine folk altså!!! God klem til dere alle sammen! åååå nå ble jeg glad!
tebekaa Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Å nei, jeg rakk det akkurat ikke... å gratulere deg på dagen:-( GRATULERER MED BURSDAGEN I GÅR!!! Har hatt så mye koselig besøk her, så dagen ble bare borte vekke. En liten og 2 små kom helt fra byen som du bor i. De fortalte at det er skikkelig julestemning med massevis - ja nesten for mye - sånn hvit deilig snø. Håper du gleder deg over snøen, over julen, over alt det gode som ligger klart i skap og skuffer og bokser, som kanskje har blitt prøvesmakt bittelitt også;-) Og at du gleder deg over forventningen i små glitrende barneøyne, over at solen endelig har snudd, at pakkene snart skal under treet. Og ikke minst at du fikk en dag i går som virkelig var verdt å glede seg over med gode klemmer og hilsner fra fjern og nær. Og jeg forstår godt at du gledet deg over hjemmestrikkede ullsokker, for det er det beste man kan ha på føttene. Og ekstra gode blir de når de er strikket av gode mennesker:-) Sender mange, mange klemmer og gode tanker til deg dritgrei og håper du får en strålende og velfortjent God Jul!
indigo Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Ja, det ble seint, dette, men gratulasjoner kan man jo få komme med, uansett tidspunkt! - Håper du fikk alle lakris-twistene, og en sang du er glad i! ;p - og at dritgreifamilien har visst å ta seg godt av deg! stor klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk jenter. Det ble ikke så mange bein på bordet, men det ble en koselig kopp te med naboen og deilig middag sammen med et vennepar fra Stavanger! Mmmmmmmmmm Julens første Ribbe-middag! kjæresten slo på stortromma i år, og gav meg en dorullholder! ha ha ha ha ha... Romantikken lenge leve!
selma07 og engel Skrevet 24. desember 2008 #11 Skrevet 24. desember 2008 Litt seint ute... men gratulerer med dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå