monca*84*j12 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Her ligger jeg og undrer på om det har klaffet eller ikke... Skal jeg få verdens største julegave i år? Som alltid har man analysert en hver annerledes følse i håp om nye symptomer... Jeg for min del har vært mye uvell av og på, men de to siste dagene har det blitt mer og nesten konstant.. Ikm for meg er vel noe usikkert, men ca julaften... Lykke til jenter, måtte storken ha tatt på seg nisse lue og velsignet oss alle med juleundere..
SillePia Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Ja lykke til du! Blir spennende å se hvordan det går for de som venter IKM nå i juletiden :-D
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg venter i dag og har hatt skyggestreker på CB tester, men tok en CB digital i dag og den viste "ikke gravid" så da gikk det vel ikke alikevel da? en liten skuffelse når man har tatt tre tester tidligere med skyggestreker:( men men.. vet ikke om den digitale trenger mer hcg for å slå ut jeg enn de med streker??? hvis ikke mensen kommer i dag så tester jeg på julemorgen tenkte jeg;) for jeg går eksakt etter klokka når det gjelder tante rød;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå