lillelulla Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 jeg leste at det kunne være bra for oss prøvere men vet ikke hvor det kjøpes....har vært på apoteket men de sa at det hadde de sluttet med.. Noen som vet noe..?? hilsen lille lillelulla;)
lillelulla Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2008 jeg menete ROSEOLJE;) hehe....
SillePia Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Aldri hørt om det :-P Hvilken måte skal det hjelpe på? :-)
lillelulla Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 jeg leste det her på BIM... Det skal visst være bra for kjønnsorganene leste jeg....vet ikke mer jeg heller....hehe:P men var visst verdt å prøve......vet ikke ossen man bruker det heller men...må vel få tak i det først;) hehe Går det bra med prøvingen for deg da??
SillePia Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Hehe, aha ja.. Verdt og prøve da :-D Jaaa, er bare i 2pp så tar det ikke så veldig tungt enda, har go tid jeg! :-) HAdde siste mensendag den 5.Des og EL den 13.. Også hadde jeg ei lita blødning nå onsdagen som var, også har jeg vært veldig sånn KvalmSulten hele tiden, nesten mensensmerter bare i kvalme.. Men regner me at mensen kommer nå til helga jeg.. Har ikke store forhåpninger.. :-) Enn med deg da? Går det bra me prøvingen der? :-)
lillelulla Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2008 hehe... er bare i 3 PP så har jo god tid jeg og forsåvidt..men er litt av den utålmodige typen...hihi:P jeg fikk mens den 14/11 å så fikk jeg en blødning her om dagen som bare varte i 2 og en halv dag...så vet ikke helt ossen det ligger an ennå..men skal ta test i morra så blir spennende å se...men mulig den blødningen var en mens da... men håper jo på at den blir positiv;) tisser en del, er litt "oppblåst" nederst i magen..og er suuugen på sjokolade..har også vært litt småkvalm. så krysser fingrene. har du prøvd å drikke grapefruktjuice? skal funke ganske bra....
SillePia Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Er også veldig utolmodig, men skal man henge seg så veldig opp i alt dette så blir man jo gaal, hvertfall jeg da! :-P Syns jeg snik nok her om dagene liksom! Hmm, da burda du jo hatt mensen nå da, om den er i rute :-P Ikke godt å vite om det var mensen da eller ikke nei.. Du får prøve og teste ja, og gi tilbakemelding :-D Tisser normalt mye jeg, oppblåst er jeg og, har fått dilla på pepperkake, å har aldri likt det noe særlig, er litt rart :-P Får krysse både fingre og tær for oss begge to da!! Skal d funke det og ja? For at man skal bli gravid? Du har virkelig peiling hva som funker, hehe :-D
lillelulla Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2008 ja jeg får bare ta det med ro og kose mg istedenfor...hehe;P jeg skal gi tilbakemelding vettu...;P å det må du også da! ja vi får krysse det som er å krysse...hehe..ikke stresse og bare kose oss;P ja jeg har surfet litt på nettet da vettu...hihi;) fiske til seg den informasjonen som man kan.... jeg har drukket det...men skulle ikke drikke det etter EL hvis jeg forstod riktig...å det er visse medisiner man ikke kan ta ved siden av grapefrukt...så lurt å undersøke hvis du skal prøve;) mye rart man finner på nettet;) får du ikke sove du heller? hvor bor du hen i verden da? hvis jeg kan spørre...?hihi
SillePia Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Vi får rett og slett bare ta det som det kommer :-D Hehe, bra du er rik på info sånnsett da, har fint lite peiling jeg.. :/ Prøver ikke annet enn å ha sex når det er størst sjangs for å bli gravid, syns det holder i massevis :-P hehe.. Soving bruker ikke å komme så lett her nei, så mye tanker hele tiden :-P Trøtt hele tiden, bare er litt for urolig for å sovne.. Hva med deg da? Lite søvn? :-P Jobber ikke jeg akkurat nå da, så er ikke så ille om jeg sovner sent.. Bor i Tromsø jeg, hva med deg? :-)
lillelulla Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2008 jah...;)' Det er nok det som funker best ja...hehe..å ha sex når det er størst sjangs.. joda det er klart det holder men liker å ha noen hjelpemidler tilfelle det skulle ta litt tid;) Nei ikke her heller...har hatt litt problemer på familiefronten så da blir det til at en bare sitter å tenker eller sturer...hehe;) Er ikke i jobb jeg heller så om jeg sover til kl 14.00 så gjør ikke det noe nei...hihi.. Jeg bor i kongsberg jeg da...i Buskerud..en liten by med masse kjøpesentre...hehe..så her kan en i allefall shoppe da;) trives du oppi der da...? Bor du med sambo....? (",)
SillePia Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 Ja, såklart er det økt sjangs me hjelpemidler, går vell den veien jeg også når jeg går tom for tålmodighet som jeg egentli ikke har!! :-P Ahh, ja skjønner deg da! Får bare håpe alt ordner seg! Er du uten jobb eller, sykemeldt eller? Trenger ikke og svare om du ikke vil :-P hehe.. Ahh, ååh vil også ha mye kjøpesenter! Har vell 5 stykk her, men syns alle har likens butikker, så er ikke mye nytt og se!! Men Shopper klarer jeg og gjøre alikavell ser d ut som.. :-/ Trives godt jeg, er en passeli stor by, så man holder bra kontakt med folkene rundt seg her. Er egentli ifra litt utfor Tromsø, litt på Landet, så har ikke den store trangen med og bo på en sånn stor plass. Trives du der nede da? :-) Har vært ilag med samboern min i 4-5 år nå, bodde ilag, men ikke akkurat no, han måtte fløtte 3 timer utfor her for og jobbe, og jeg fløtter vell etter veldig snart, er der nesten hele tiden uansett nå som jeg er sykemeldt fra jobb. Hva med deg? :-)
lillelulla Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2008 Jada... Ja det gjør det nok... Jeg er uten jobb nå ja...ikke så veldig kult akkurat men driver jo å søker da, så får se om det blir noe respons snart;) hehe... Blir kjedelig i lengden kan du si! Vi har et veldig stort et nå da som er blitt bygd på så det tar jo hele byen omtrent, pluss at det blir bygd 2 nye med hoteller å hele pakka.... så da er det bare å få handla...hehe;p Å så bra, viktig det:P Ja, joda...kunne jo egentlig godt tenkt meg å flytte....det er sånn at alle kjenner alle her...å så er det mye dritt her og egentlig. Så vi har tenkt til å kjøpe noe eget etterhvert, så da blir det ute på landet faktisk;) Er forlovet med en bonde så kan ikke forvente annet da;)...hehe..nei da:P Tror det blir veldig koselig..og ikke minst veldig deilig;) komme seg litt vekk fra sentrum..hihi:P det må være litt kjedelig da..at han måtte flytte...men skal vel bli ålreit å følge etter eller? hehe... hva er det du jobber med da?? vi har vært sammen i halvannet år snart å jeg flytta inn hos han med en gang egentlig...så...er forlovet å da:P er veldig koselig..så trives kjempe masse med det..skal bare bli godt med sitt eget sted snart;) 2 dager igjen te jul, herregud...syns denne måneden har gått drit fort...ferdig me julehandelen?
SillePia Skrevet 22. desember 2008 #13 Skrevet 22. desember 2008 Ja blir fort kjedelig og gå uten jobb! Hvilken jobb er du på utkjikk etter da?:-) Åh, ikke værst! Elsker og gå på senter å bare se å handle mye! hehe! Så regner med du er ferdig me julehandelen da? :-P Blir vell fort slikt når alle kjenner alle ja! Men likavell er det godt å være der man har nettverket sitt å da! LAndet er bra :-D Så trivelig da, hvilken bonde er han da, hva slags dyr holder han på med da? :-) Kjæresten min bor faktisk på en gård sjøl nå, trives godt der jeg :-D Er Alltid godt å komme seg unna sentrum, så lenge det er så innmari langt å komme seg dit når man vil dit litt da! :-) Kjipt at han måtte flytte ja, han har jo slekta å hele familien der, og jeg har faktisk en del av min slekt der, så blir helt kjempeflott å fløtte etter han dit ja :-) Er frisør jeg, tungt yrke me lite betalt ja.. Så har betennelse i armene nå, vært sykemeldt i ganske mange månder, kjedelig men armene er langt ifra bra ennå, så ikke mye å gjøre med det.. åh hvor trivelig da :-D Ønsker også og forlove meg snart, men man er ung og god tid egentli, men håper det kommer snart her også ;-) Klart er veldig godt og ha sin egen plass, føler kansje man får et ordentli Hjem da.. Dere skulle kjøpe hus ja? :-) 2 dager ja, er så veldig klar jeg!! Tok julehandelen unna på 2 dager jeg, er effektiv når jeg enn setter i gang :-D
lillelulla Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2008 ja det gjør det...nei har for det meste jobbet i restaurant som servitør, har lyst til å prøve meg i helsesektoren, I en eldrebolig eller noe:P Ja jeg mangler en ting så den tar jeg i morra. ikke som er like lett å finne gave til. hvertfall ikke ne som har alt fra før av...:Phehe landet er bra...ja bonde og bonde han er fra landet blir vel litt mer riktig kansje...:Pde hadde en gris og hester når han var mindre da...de drev en gardskro også..men ble slutt med det når foreldra skilte seg...så er vel ikke no bonde...men foreldra var da...hehe:P ja jeg skjønner... Frisør ja...å jeg har gått privatskole for å bli frisør men klarte ikke å fullføre...dreit meg ut der. Så det er det jeg har hatt lyst til å fortsette med da...men trenger pengene først...hehe:P Uff...kan ikke være noe ålreit:s æsj, får håpe det begynner å bli bedre snart da;) ja det er veldig koselig;) Det gjør det helt sikkert..kommer når du minst venter det;) Ja jeg syns det er mye bedre...da betaler du hvertfall på noe som er ditt eget..å kan gjøre det til ditt hjem:P blir noe helt annet å leie...så skal bli fint når det er kommet i boks;) å jøssenam...det klarer kke jeg..er litt treigere der jeg..hehehe... nei så det skal bli godt med litt julemat snart...selv om jeg har gått rundt å små knasket på ribbe hele desember hehe.... kjøper sånne små varme stykker..hehe;) det er godt:P men nå tenker jeg det begynner å bli natta på meg snart....hvis jeg skal få gjort noe som helst i morra;) men det var kjempe koselig å prate med deg:P syns ikke det var så lett å komme i kontakt med noen her heller så....men jeg skal si ifra om testen i morra:P så får du ha en kjempe fin natt;) Nattinatta:P
SillePia Skrevet 22. desember 2008 #15 Skrevet 22. desember 2008 Servitør er vell gøy, men kansje en litt tung jobb? Helsefaktoren er det vell mye jobber ledig?:-) Skjønner deg godt, er helt grufullt og skal leite gave til noen som har alt, og som ikke ønsker seg noe! Hadde slikt me typen, har vært ilag me han i noen år, så er bynnt og gå veldig tom for ting og kjøpe! :-/ han sa han hadde kjøpt en romantisk gave til meg, så er virkeli spent! :-P Hester er jo gøy da! Men de som er fra landet, de liker seg som regels der, de er ikke så typiske by-mennesker over lengre tid har jeg oppfattet.. Trur ikke du gikk glipp av så mye me frisøryrket for å være ærlig, dåli betalt, dålige arbeidstider, og som oftes veldig mye kvinnfolk i en liten salong bruker og bli mye kaos! Har aldri eiet en leilighet, er så veldig dyrt her i Tromsø. Men skal bli veldig godt den dagen man har noe som man kan kalle ordentli hjem ja :-) Ja gleder meg også nåkka så sinnsykt til den maten jeg, småspiser hele tiden jeg, rart at jeg ikke har lagt på meg noe da, men det kommer vell :-S Kjempetrivelig og prate med deg også! Syntes også det var litt vanskelig og komme i kontakt med folk, så dette var trivelig! Oppdater meg i morgen ja! Spent nå jeg :-D Ha en go natt, og drøm fint :-D Krysser alt for morgendagen jeg :-D Go natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå