Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 *pynte juletre *levere ut gaver til alle vi har kjøpt til *kjøpe ferdig gaver *pakke inn noen gaver til *pakke alle gaver inn i bilen vi skal ha med oss når vi reiser og håpe det blir plass til oss selv *dusje alle 5 *eldstemann skal i bursdag *mann skal også gå å handle gaver *vaske eks antall maskiner med klær *vaske og rydde litt i huset så vi slipper å komme hjem til rot.. Hmm når kommer vi i mål tro.. (mann skal på jobb hele dagen) Men etter alt det er gjort tar vi juleferie:) Og satser på fine kjøreforhold på tirsdag:)
skorpionfruen Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg gjør alt det i dag så i morgen kan jeg stå opp til rent hus og bare ta fram julepynten. I dag er det den O store vaske/ ryddedagen her i huset så kan jeg ta meg av søsteren min som kommer i kveld resten av tiden. Leverer også julegavene i dag så er jeg ferdig med det. Prøver å manne meg opp her, veldig lyst å bare sitte her skal jeg si deg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Her skal det gjøres følgende idag: *vaske masse klær *Rydde og vaske 3 stk soverom *Vaske doen *Vaske badet *pynte erdig heimen *avsted til frisøren, jeg og sønnen skal klippes også dukker det helt sikkert opp et eller annet som må gjøres..
Mille** Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Phu, ja det var ikke lite. ;o) Jeg har noen småærend i dag, må finne duk og pynt til bordet (aner ikke hvor det jeg hadde i fjor har blitt av), må finne nissedrakt (sent ute, I know), og handle inn litt mat. Så må jeg vaske huset før jeg skal på senvakt, + vaske 2-3 maskiner med klær. Mannen skal kjøre ut med gaver i ettermiddag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Hm jeg skal bare sitte på rompa hele dagen idag og imorgen også. Jeg har pakket inn noen gaver og skal pakke noen til. Imorgen skal jeg levere storesøster til morfaren så skal hun sove der til julaften. Jeg skal jo bare holde meg i ro når jeg har brukket og bristet ribben og det er ikke så lett nå når det virkelig nærmer seg jul, og senger skulle vært skiftet på, klær skulle vært vasket, gulv skulle vært vasket, bilen skulle vært vasket osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå