kelly Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Vi har prøvd både Nan som fåes kjøpt på daglivarebutikk (99 kr), samt den allergivennlige på apoteket til 159kr. Pulveret er helt annerledes enn den som er på vanlig butikk, og virker som at lillemann blir mer mett av den allergivennlige. Den på butikken virker alt for kornete ...:S Flere som har prøvd begge typene?? Hvilken likte dere best?
Surfinia Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Hei! Vi brukte den allergivennlige de første ukene, etter anbefalning fra barselavd, før vi gikk over til den vanlige på butikken. Nå er gutten vår litt over 1 år, så det er vanskelig å huske så langt tilbake.... ;-) Men jeg mener at vi merket fint lite forskjell på han, kun konsistensen på pulver/melk. Brukte bare den på butikken etter de første ukene fordi den var billigst og enklest å få tak i. Ikke virket det som om han reagerte noe på å få "billig-versjonen" heller. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå