Gå til innhold

symptomer på influensa??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har hatt litt små vondt i hodet noen dager nå, men nå har jeg fått vondt i halsen, og har veldig vondt i nakken og hodepine.. Og føler jeg er helt tett i halsen, har rar lukt i nesen som jeg pleier å få når jeg er forkjølet.. er det tegn på influensa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh. Du hadde ikke sittet foran PC'n med influensa. Forkjølelse og halsbetennelse, kanskje? Vond nakke er et typisk infeksjonstegn, siden man gjerne får vonde lymfekjertler der, og hodepinen kan være en følge av dette.

Skrevet

Kraftig forkjølelse. De fleste tror de har influensa, når det egentlig er forkjølelse.

 

Ved influensa er du helt utslått, med verkende ledd, sår hud, vonde muskler, og feber i tillegg til de vanlige ved forkjølelse(som du har).

Skrevet

Ja jeg har en vond lymfekjertle, og når jeg feks snurt hodet mitt så får jeg vondt i hodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...