Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har hatt litt små vondt i hodet noen dager nå, men nå har jeg fått vondt i halsen, og har veldig vondt i nakken og hodepine.. Og føler jeg er helt tett i halsen, har rar lukt i nesen som jeg pleier å få når jeg er forkjølet.. er det tegn på influensa?
Gjest -<<- Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Næh. Du hadde ikke sittet foran PC'n med influensa. Forkjølelse og halsbetennelse, kanskje? Vond nakke er et typisk infeksjonstegn, siden man gjerne får vonde lymfekjertler der, og hodepinen kan være en følge av dette.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Kraftig forkjølelse. De fleste tror de har influensa, når det egentlig er forkjølelse. Ved influensa er du helt utslått, med verkende ledd, sår hud, vonde muskler, og feber i tillegg til de vanlige ved forkjølelse(som du har).
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg har en vond lymfekjertle, og når jeg feks snurt hodet mitt så får jeg vondt i hodet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå