Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 juleornamenter til jentene i gave hver jul. En til dem hver så de har noe de kan ta med seg hjemmefra en gang i tiden. Synes f.eks Karen Blixens jul er utrolig fine ting. Må jo være litt koselig å ha med seg julepynt fra barndommen inn i det voksne liv.... eller er det dumt?
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Syns det hørtes ut som en koslig idè jeg... Jeg har slev noen ting fra da jeg var lita og det er kjempekoselig..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Kjempefin ide synes jeg Jeg har også julepynt fra da jeg var lita, det samme gjelder samboeren min. Han har også en del pynt etter Besta si, som døde for 4 år siden, og den pynten tar vi frem hver jul! Noen ting som sambo fikk i julegave av venner og faddere da han var liten, har knerten fått og han ble så stolt da han fikk pynte rommet sitt med den nye (for han) julepynten sin
Iselilja Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Vi har gjort det sånn. Vi har kjøpt rammene fra Karen Blixen serien, og setter inn bilder av bara fra hver jul i dem. Så kan de ha koselige juleminner fra alle julene sine senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå