Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Min bor 2 timer med bil og 2 1/2 time med tog.. Syns det går fort med tog nå.Deilig å komme seg bort å ha barnefri de gangene jeg drar til han.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg og barna bor i Norge, han bor i Storbritania. Hans jobb er der, og min jobb er her. Ellers så har vi hus begge steder og vi pendler regelmessig.
<3 O&O <3 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 oi, det var fryktelig langt.... min bor i Afrika og har ikke sett han siden 7. mai pga teite udi....så utrolig synd at han går glipp av fødselen... Men uansett hvor langt unna våre kjære er, så er det jo utrolig kjipt...Vil jo se dem mest mulig:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Jeg bor i New York, han bor i California. Så her er det lang avstand. Men vi ser hverandre en gang i måneden. Vi har barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 2 timer med bil og ferje. Vi har barna sammen da, så ikke noe barnefri på oss uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå