Trollunn Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 ...men hvordan kjennes dette ut egentlig? Er nysgjerring jeg sjø
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Dette lurer jeg på og! Kjennes ut som om det er noe som er på vei ut der nede om dagen... ikke vondt eller noe. Men jeg blir litt engstelig hvis det er det folk kaller for nedpress. Hadde nemlig ikke noe av det med lillegutt.... hmmmm...
Mia29 Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Når jeg har hatt det jeg opplever som nedpress så har det vært en følelse av at noe er i ferd med å falle ut der nede. Ikke vondt eller noe. Men litt slik at jeg føler jeg må holde igjen. Følelsen sitter vel omlag mellom skjedetopp og livmorhals. Trykker på. Slik følelse som du får når du føler du må på do (nr.2) og ikke helt får det ut, men det er noe som ligger der inne. Bare at nå er det i en annen åpning ;o)
Gorosa Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Fra uke 35 med nr. 2, hadde jeg veldig følelse av nedpress. Følte rett og slett at det ikke var noe hold i bekkenbunnen. Når jeg beveget meg, eller var på do, kjentes det som om noe gynget i toppen av skjeden. Det var ikke vondt, men jeg presset ikke på do . Nr. to ble født i uke 37.
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Huff... kjenner jeg blir litt stressa jeg nå. Er jo bare i 22+5, med nummer to. Og det kjennes ut som om det kommer noe ut der nede... får ta det med ro, og ta en snakk med JM på neste kontroll, rett over jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå