Gå til innhold

skorper i navlen?! Trenger svar!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker alltid navlen når jeg står i dusjen, i allefall skyller den ordentlig. Men i dag når jeg sto i dusjen merket jeg at det var kommet sånn svart skorpe inni der, Dette har jeg aldri opplevd før, og lurte på om det kan ha noe som helst sammenheng med graviditet.

Setter veldig pris på svar, da jeg er en liten tanke stressa pga alle forandringer som skjer i kroppen nå om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette er hva du gjør. Legg deg flatt på ryggen, på gulvet. Hell pyresept i navlen, etterfyll. Ligg sånn i ca 2 timer. Da blir alt av uhumske borte.

Skrevet

Gidde å ligge i 2 timer da. Plukk det vekk selv, da har du noe å gjøre på ;) Jeg fikk også det etter fødselen. Det er fordi navlen din stakk ut etter graviditeten.

Skrevet

jeg er gravid, og har ikke født enda, ig er veldig renslig av meg, det er derfor jeg lurte på om noen viste hva det er, selfølgelig kan jeg ta det ut, men var bare nysgjerrig på hva grunnen til at noe sånt kom?!

Skrevet

Noen endre som har noen gode råd/ideer?

Skrevet

Det har ikke med renslighet å gjøre. Du blir faktisk mørk i navlen. Det kommer av hormonene dine. Hvis du har lagt merke til det er du nok mørkere under armene også. ( Du blir det faktisk mørker rundt rumpehullet også) Ekkelt å si, men jeg la ihvertfall merke til det fordi jeg en gang skulle barbere meg da jeg var ganske så gravid og måtte bruke speil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...