Gå til innhold

en veldig hektisk dag....

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

først var vi oppe klokke 8, for å rekke julefotballturneringen til snuppa..etter 4 kamper måtte vi skynde oss hjem, for der hadde vi besøk som skulle kjøre hjem i 12 tiden....snuppa måtte dusje og pynte seg for hun skulle synge i teater forestillingen :jul i skomakergata, kl 14 og kl 16.... Jeg og lillegutt så forestillingen kl 14, og den var kjempekoooooos:)))

Så var det hjem å rydde og vaske etter helgens besøk, fram med 6 pappesker med julepynt, som vi har pyntet med....

Så nå er det jul i stua, og jeg og sambo har kost hos med rakfisk og lefse, og 1 boks med øl:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for en dag!! Hørtes gansge så hektisk ut ja.. Går i ett nå fram til selveste aftenen syntes jeg.. Masse som skjer..

Nå pakker vi inn noen til pakker. Har kjøpt to store esker med selvlysende stjerner i alle fasonger. En gutte utgave og en jente utgave. Så har vi åpnet dem og gir en haug til hver av de barna vi gir pakke til som litt ekstra kos.. Håper det er noe som faller i smak...Barna som får det er fra 4 år til 10 år..

Så må vi gjøre siste forberedelser i morgen.. Blir nok en lang og stressende dag i morgen:)

Kan tenke meg at det var stas å se at jenta di sang ja!! Blir så rørt når det er slike ting. Jeg ble rørt på juletre festen til gutten min, tåler ikke masse ett mamm hjerte da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...