ketosina Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 datteren min på 3 år, har alltid vært suttejente. Så denne julen skulle hun sende suttene til julenissen i posten, så han kunne gi de til babyene, og lage pakkene hennes. Det ble riktig så stas, og jeg gruet meg nok mer enn henne.... Så hun hadde nissekjole på, vi skrev brev til nissen, la i sutten, og ruslet ned til vår egen postkasse og "postet" brevet der. Hun var så stolt! men når natta kom, da var det ikke så gøy. hehe. Men det var bare 20 min så sovnet hun, og har ikke spurt etter den resten av helga!! Er så glad!!
Expat Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer med vel lagt plan! Og så med den kjempebelønningen om bare noen dager. Denne forklaringen holder i årevis...
ketosina Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 ja jeg håpte det. Det var så gøy for dagen etter traff vi den ordentlige postmannen vår på butikken, og hun fortalte med en gang at hun hadde postet sutta, og han tok den med en gang, og sa at ja, han hadde fått den, og hadde gitt den videre til julenissen. Dette var veldig stas. Så på senteret etterpå, traff vi en julenisse som delte ut mandariner, og hun fortalte at hun hadde sendt sutta til han, og han sa med en gang at den hadde han fått! Så hun er helt overbevist, og gleder seg til pakkene han kommer med på onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå