Gå til innhold

Noen som kjenner igjen denne juletegnefilmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden så jeg en utrolig koselig juletegnefilm, det er sikkert 15 år siden minst så skjønner at dette er som å finne nåla i høystakken men jeg prøver; Det handlet om en jente som vet hjelp av en magisk ring sa et vers og endret årstider. Jeg husker bare brøkdeler så det forvirrer sikkert enda mer men filmen ender med at ringen triller ned i et hull i isen mens jenta sier verset. Jaaa... oppklarende?hehe... kanskje jeg har flaks og noen kjenner igjen denne, utrolig søt film slik jeg husker. Tror ikke det var noe Disney-greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kunne ikke huske hvilken kanal du evt så denne filmen på?eller evt om den var norsk eller engelsk osv? Går an å google noen stikkord å se hva du finner...jeg finne rmange filmer slik.

Skrevet

den var nok egentlig engelsk men hadde norsk tale, de sendte den på nrk. Har selvsagt forsøkt å google men finner ikke noe...Jeg får fortsette letingen:)

Skrevet

Er det russisk tegnefilm (han som har laget er russisk?) ? Mikhail Baryshnikov? Sønnen min har to DVD med klassiske eventyr av han, og der er det bla en om de 4 årstidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...