*kleopatra* Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Testet svakt positivt på billigtest i går, og enda sterkere på to billigtester i dag. skal jeg ta sjansen på å juble nå???! skal ta CB i mårra for sikkerhets skyld!
bless4 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Gratulere:-) testet også svakt på billigtest,og dobbelt sjekket me digital cb,men det hadde ikke vært nødvendig for jeg var GRAVID!!er 7 uker nå:-) God Jul
*kleopatra* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 takk, det var godt å høre! God jul og gratulerer med spiren til deg også! :-)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 gratulerer så masse!! det er litt av en julegave vi har fått:D
*kleopatra* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 Ja, hurra! det var virkelig verdens beste pakke!!! gratulerer så mye til deg også!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 tusen takk! er helt utrolig at det skulle klaffe på første forsøk, måtte ta to tester før jeg virkelig trodde det:) blir spennende å følge hverandre. er du langt på vei?
*kleopatra* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2008 det klaffet på 2pp her, så føler oss veldig heldig ja. Vi har ingen barn fra før, så alt er veldig nytt og spennende. håper virkelig testene viser riktig og at alt går bra!! er bare 12 dpo (eller 13 nå når det er over midnatt... tihi!) har IKM lille julaften. du da? er det ditt første barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå