heleneogde2gutta Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 jeg er snart 27 uker, og har hatt en stort søvnbehov de siste 7 ukene, men nå, de siste dagene, våkner jeg om natta og er lys våken, må bare stå opp, lese litt, hva som helst, før jeg får sovne igjen.......jeg bruker også lengre tid på å sovne om kvelden..... noe flere som har det sånn? må nesten le hvis jeg går rett fra å være murmeldyr til søvnløs.... ikke sover jeg om dagen heller, hviler ofte ja, hender jeg dupper av også, men allikevel, det pleier aldri være noe problem....kan det være at det skal være sånn de neste 3 mnd??
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 jeg er 26 uker i morgen å jeg har også hatt ett helt vanvittig søvn behov. jeg legger meg som regel i 11 tiden på kvelden og sover hele natten.. eller dvs våkner av at jeg må tisse og hver gang jeg snur meg pga bekkenløsning. Men ar ikke problemer med å sove da jeg ligger rolig. Jeg må sove på dagtid og jeg.. til vanlig står jeg opp kl halv åtte og gjør ungene klare og kjører de i barnehagen, så går jeg rett hjem og legger meg og sover til kl 13.. hæres sikkert helt sykt ut. men jeg må det ellers sovner jeg på ettermiddagen. å ettermiddagen skal jeg liksom kose meg med de to guttene jeg har fra før av.. huff. Jeg er sykemeldt pga bekkenet å går på krykket for å klare å bevege meg da..
heleneogde2gutta Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 for meg høres ikke dette sykt ut, bare akkurat sånn jeg har hatt det, helt til nå, hvor det plutselig har snudd helt..... håper du klarer å kose deg litt med guttene dine!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Ja det er ikke noe problem. De er så fine atte Kommer løpende med krykkene når jeg skal reise meg fra sofaen. og skal lytte på magen og snakke med lillebroren som ligger inni der.. De se mye på istid på ettermiddagene da for de elsker den filmen og minstemann skal fortelle magen hva som skjer.. Elstemann skal kjenne om han sparker hele tiden.. Så når de legger seg om kvelden så må de susse på magen å si god natt. De er så søte og gode.. Men de krangler o litt av og til da,. hehe.. Sambo jobber i nordskjøen så de skjønner vel kanskje de må være snille nå som han er på jobb.. Jeg har en på 5.5 og en på 2.5 år.
Baby<3 Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 jeg har det faktisk sånn som deg...vært helt sinnsykt trøtt og kunne godt sovet hele natten og så hele dagen... men nå plutselig får jeg ikke sove før seeeent og våkner jeg om natten er jeg lys våken, jeg MÅ ikke sove om dagen, men er jo ganske trøtt i og med at jeg har så mange plager om natten også så det lille jeg sover er veldig dårlig.... kjempe slitsomt men jeg var sånn med min første også..
såpebobledama Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Nei,sover ikke godt. Våkner masse, og ligger vondt uansett. Har ødelagt døgnrytmen helt.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har vanskelig for å sovne, men når jeg først sover så sover jeg GODT. Klarer meg fint på jobb sånn energimessig, men merker at de dagene jeg har fri så er jeg ekstremt mye trøttere, og sover ofte når eldsta tar middagsluren sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå