Noah 08. Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Noen flere her inne som har lite elr ingen kontakt med bf? Jeg har en sønn på 8 md. bf har ikke sett han enda.. Vi var ikke sammen da jeg ble gravid,men hatt litt kontakt hele tida,han har sagt han skal besøke gutten mange ganger...vi bor 70 mil fra hverandre da..men har invitert han mange ganger.. Nå som d er snart jul tenker jeg extra mye på dette,at han ikke får bli kjent med pappan sin og familien der.. gruer meg til han blir gammel nok til å spørre etter pappa..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 ikke gru deg til det... en dag vil du finne en ny mann som vil komme til å bli pappa for sønnen din.. jeg er også unnfanget utenfor forhold og jeg vet ikke hvem den ordentlige faren min er. bare hva han heter og hvor han bor å sånn. også har jeg en som jeg har kalt pappa i alle år som plutseli har flytta til utlandet og nesten aldri tar kontakt, og tro meg, det er bedre for sønnen din at han ikke har kontakt med faren sin i det hele tatt enn at han ser han en gang i året..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har barn som har lite, men noe kontakt med sin far. Og har også denne julen blitt minnet på hvor ekstrem "eiersyk" han er på de ungene i denne tiden. Hun eldste kommer "jøss, kommer pappa. hva skal han?" krever, befaler, kjefter, smeller, kaller meg dårlig mor og en kontroll frik. Men er vel kanskje første året jeg har satt foten ned for han. Når ungene ikke trives så godt å være der, ikke vil til han, og blir helt umulige etterpå orker jeg ikke. Da får han ta kontakt med de ellers i året, ikke forlange lange overnattinger i julen. Julen skal være en kosetid for ungene. Foreldre må gjøre seg fortjent til tiden de får med barna, de kan ikke forvente at de liker å sove over der når de ikke har sett pappan på nesten ett halvt år. (men nå er jeg så utslitt at jeg vurderer å få hjelp av barneværnet ang barnefar. Min energi er helt tappet etter å ha stått på pinne for han i tre år. Det har ikke gjort noen nytte for at ungene skal få ett bedre forhold til sin far hvertfall, jeg får jo bare dritt igjen. Og min mann sier bare :skaff deg en advokat så du kan ta ting mellom han. ) men han har en veldig hyggelig familie, som vi tilbringer mye tid med. Som blandt annet dagen i morgen. (noe min ex tydeligvis ikke tolererer siden han selv ikke har kontakt med de, de er vist så fæle. ) Eneste jeg gleder meg til i julen, å møte hans bror på flyplassen i morgen. Se gleden til ungene.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Min sønn har ikke noe kontakt med sin far, men han har kontakt med sin halvsøster(datter til BF fra et tidligere forhold). BF og jeg var sammen i mange år og barnet var veldig planlagt...Nå er det 1 år siden de så hverandre og sønnen min er halvannet år nå. Jeg gruer meg også veldig til han blir stor nok til å spørre om pappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå