Frukten og To små Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 har hatt nedpress noen dager nå. det kommer og går. tenker at dette kan være helt normalt, men alikevel så vekker det en litt ekkel følelse i meg. er andregangs og opplevde ikke nedpress før i uke 30+ sist.. så over til mitt spørsmål: er det noen her inne som opplever det samme? eller har opplevd? takker for svar
Frukten og To små Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2008 er forresten i uke16
heleneogde2gutta Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 yes,yes, begynte tidlig denne gang, husker jeg gikk tur i Paris, ca uke 12-13 med konstant nedpressfølelse.......tror ikke du trenger å bli stressa, jeg fikk heller ikke denne følelsen sist før de siste 10 ukene....
rigmora Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Hei. Jeg har hatt nedpress litt sånn av og til i et par mnd nå. Er nå i uke 27. Jeg har snakket med jordmor om det, og er ikke noe å bekymre seg for sa hun, men skulle ta det mest mulig med ro og ligge flatt når jeg merket det. Magen min er veldig lav så det lille nurket mitt ligger mye lavt i magen.. så da tenker jeg at det ikke er så rart at det kan bli litt press?? Ikke vet jeg.. Men har du veldig mye av det så ville jeg ha snakket med lege el jordmor om det, for vi her inne på forumet er jo ikke eksperter =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå