Gå til innhold

Lagt ut for anonym. Julegavedilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ikke enige her, kan noen komme med synspunkter. Legg gjerne ut på skravle for meg og NYTT 21:44 21.12.2008

Vår sønn på 22 mnd får en tohjulssykkel til jul ( ikke av oss, vi har kjøpt trehjulssykkel) Han er alt for liten til å bruke tohjullingen ennå, og den vil derfor bli satt vekk til han kan bruke den.

Men det vi nå diskuterer er:

En av oss vil sette sykkelen sammen og vise den til gutten slik at han ser at han får den, for så å sette den på loftet

Den andre syns sykkelen bør settes vekk med en gang uten å vise den til gutten fordi han da mest sannsynlig vil bli lei seg når vi tar den vekk og han uansett ikke forstår hvem den er fra da og den ikke skal tas med på julaften ( alle store gaver åpnes hjemme pga plassmangel hos de vi feirer hos og at det blir så veldig mange gaver hvis ikke)

What to do?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr 2. helt klart

Skrevet

Nr. 1. Han får uansett ikke brukt noen av syklene nå så sjansen er veldig stor for at den glemt når dere tar den frem igjen til sommeren eller neste sommer. Er jo fint for han å se hva han har fått og for de som har gitt den til han.

Sønnen min fikk 2-hjulssykkel til 2-års dagen sin i april. Den ble ikke brukt i sommer og han maste heller ikke. Han husker den garantert ikke når vi tar den frem til sommeren.

Skrevet

Hvis gutten ikke skal få bruke sykkelen nå viller jeg ikke ha vist den til ham nei!!!!!!

Vil nå bare nevne at så lenge han når ned til pedalene, kan han jo bare bruke den vel?

4-åringen vår fikk tohjulssykkel til 2 års dagen. Han syklet inne med støttehjul. Nå sykler han som bare det uten støttehjul. Det har han gjort siden før han ble 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...