Gå til innhold

Norske flagg eller ikke på juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg.. Har rødt og gull ellers.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker litt sånn masse rart tre. Ikke stilrene. Å jeg har flagg på treet :-)

Skrevet

Nei ikke her... Heller ikke glitter og slikt.

Blir bare hvitt og sølv her i år :o)

Skrevet

nei, ikke flagg eller glitter her heller.

Her går det i rødt og gull. Har gullfargete perlekjeder på i stedet for glitter, å røde julekuler med litt gull dekor på noen :D

Kjempe fint :)

Har litt annen pynt også da :D

Skrevet

Nei og ikke glitter her heller..

Skrevet

Har droppet glitter jeg og. Har gull ranker istedet.. Men sitter her å ser på treet og har satt på 2 ranker med flagg. Men vurderer sterkt å ta de av. Men så er jeg oppdratt med flagg hjemme da.. ;) liksom tradisjon.. hehe

Skrevet

Jeg har ikke flagg på treet mitt,men det er vel mest fordi jeg ikke har tenkt på det.

Ellers er treet veeeldig barnevennlig nede,med godt og blandet av det meste som tre åringen kan like å pynte med,og masse glasspynt oppe utenfor rekkevidde.

Elsker de gammeldagse glass fuglene =)

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke selv om jeg er vokst opp med det på treet og sambos foreldre også har det på.

Skrevet

Jeg er ikke vant med det, men vi skal ha det i år, fordi min kjære har vokst opp med det.

Jeg synes slike stilrene "designjuletrær" er veldig pene, men kanskje litt "kaldt"?

Her kjøper vi noen dyre ting hvert år, og får da et juletre hvor "alle" tingene har en historie med seg.

"Stilen" vår er gammeldags, og vi har håndmalte trekuler i offwhite og gull, små stjerner (samt "toppstjerna") i gull fra Steninge slott, gamle julelys som ser ut som stearinlys, noen kjempegamle røde "lakk-epler" samt mye annen unik og gammeldags juletrepynt.

På vårt tre er glitter virkelig uaktuelt, mens flagg kommer til å passe perfekt!

Ja til gammeldags jul!

Skrevet

Vi har både flagg og glitter på treet. Synes det hører med. :)

Skrevet

Jeg bruker flagg men trenger nye. Har vært overalt og spurt men ingen selger de lenger. Hvor får man tak i sånne flagg nå til dags da?

Skrevet

USA...... Jeg fikk iallfall mine her :-)

Skrevet

notabene selger flagg så jeg. selv bruker jeg ikke flagg...gubbeb er engelsk, og jeg syns det er litt rart med flaggene på jeg...

Skrevet

Hva har kuler på et juletre å gjøre? Eller hjerter, nisser, engler, glitter, lys, kurver, osv, osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...