Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Vi skal til Thailand i februar og jeg kjenner at jeg har begynt å grue meg litt til å gå i bikini allerede. Føler meg vanlig i kroppen, men har endel strekkmerker og har ganske slapp mage med flesk på : ) Tenker inni meg at jeg kan jo ikke ødelegge turen ved å grue meg til dette og at det ikke skal gå utover min livskvalitet, men føler meg ikke 100% vel. Tenker dere andre over dette eller kler dere bare av dere uten noen nykker og tanker??
SuperGlad Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 jeg føler meg ikke vel i bikini, men bruker det uansett jeg....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Nei:( Men bruker det likevel Har født to barn med denne kroppen så folk får ta meg for den jeg er;)
Kondis som en murstein Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Nei... Ser ut som om jeg er 5 mnd på vei, snart 2 år etter fødsel :-S
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Før jeg fikk barn hadde jeg ikke store problemene med å kle av meg til bikini. Ikke etter 1. mann heller, gikk i bikini og følte meg vel når han var 3 mnd. Men, nå etter nr. 2 og 2 ks så føler jeg meg ikke vel i det hele tatt. Er bare 4 mnd. siden fødselen men tror ikke jeg blir fornøyd igjen. Har ingen strekkmerker, men magen har blitt så slapp under navelen at jeg føler jeg ser ut som jeg er 90 år på magen. Ikke en gang sambo får lov til å se, så da får i hvert fall ikke "resten" av verden få se : /
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Ja og nei.. Men når jeg skal på stranden her hjemme eller i utlandet så driter jeg i det .. Det er kropper i alle str og fasonger overalt.. Du vil se at du er langt ifra alene om og ha litt strekkmerker og mage etter graviditeten.. =)
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Eh, nei, jeg vil helst skåne folk fra det synet. Burkabikini derimot, det hadde vært noe for meg! :-p
-MtG- Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Føler meg ikke veldig vel, men er mer fornøyd med kroppen etter at jeg fikk barn enn før. Nå har jeg en unnskyldning for å se litt herpa ut:D Strekkmerker og litt slapp hud bryr jeg meg lite om. Synes det er litt stas at folk kan se at jeg har fått barn jeg da. Du får prøve å snu tankene til noe positivt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Har lyst til å signere Olgamor her. Vi får få Monajenten til å sy for oss også kan LOTP selge i nettbutikken sin! *smart* )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå