*kleopatra* Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 ...tok en billigtest i går, og den var jammen positiv! tok to nye billigtester i dag, og jammen var de ikke positive de også. Skal ta CB i morgen tidlig.... Håper virkelig det kommer et vakkert, blått kryss! Da kan jeg virkelig begynne å tro at det er sant!!!
monca*84*j12 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så mye=) Håper det er flere av oss som får den gode nyheten snart!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så mye og velkommen etter!
*kleopatra* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 Tusen takk! sprer ut rikelig med babystøv til alle som fortsatt venter! ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ Håper spiren klorer seg fast, føler meg ikke spesielt gravid enda. det går vel opp for meg etterhvert. tre positive billigtester kan vel ikke ta feil....???!!!
Kanskje 2009barn? Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 å jippi! din heldiggris! gratulerer
*kleopatra* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2008 Tusen takk kjære dere! Jeg begynner så smått å tro at det er sant nå! Regner med noen er interessert i å høre om symptomer (det var/er iallefall jeg...) Har ikke spesielt mange symptomer å rapportere om, trodde mensen var like rundt hjørnet jeg.... masse mensmurringer, helt fra EL. også er jeg innmari surrete for tida, holdt på å kaste skittentøyet i søpla i dag... heh! Lykke til, alle sammen! moralen er vel at dere ikke må gi opp håpet før TR er et faktum.... :-)
klar for 3? Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så mye:) Når hadde du ikm. Jeg er to dager over tiden og testet negativt i dag:( men ingen tr heller
*kleopatra* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2008 har egentlig IKM i morgen tror jeg.... :-) Lykke til, håper du også er gravid da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå