Gå til innhold

Og jeg som ikke trodde det klaffa denne mnd da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tok en billigtest i går, og den var jammen positiv! tok to nye billigtester i dag, og jammen var de ikke positive de også. Skal ta CB i morgen tidlig.... Håper virkelig det kommer et vakkert, blått kryss! Da kan jeg virkelig begynne å tro at det er sant!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye=)

Håper det er flere av oss som får den gode nyheten snart!!

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen etter! :)

Skrevet

Tusen takk! sprer ut rikelig med babystøv til alle som fortsatt venter!

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Håper spiren klorer seg fast, føler meg ikke spesielt gravid enda. det går vel opp for meg etterhvert. tre positive billigtester kan vel ikke ta feil....???!!!

Skrevet

å jippi! din heldiggris! gratulerer

Skrevet

Tusen takk kjære dere! Jeg begynner så smått å tro at det er sant nå!

Regner med noen er interessert i å høre om symptomer (det var/er iallefall jeg...)

Har ikke spesielt mange symptomer å rapportere om, trodde mensen var like rundt hjørnet jeg.... masse mensmurringer, helt fra EL. også er jeg innmari surrete for tida, holdt på å kaste skittentøyet i søpla i dag... heh!

Lykke til, alle sammen! moralen er vel at dere ikke må gi opp håpet før TR er et faktum.... :-)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Når hadde du ikm. Jeg er to dager over tiden og testet negativt i dag:( men ingen tr heller

Skrevet

har egentlig IKM i morgen tror jeg.... :-)

Lykke til, håper du også er gravid da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...