Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Vi satt og så på en julefilm fra 1985, så fortalte jeg at den filmen ble laget da jeg var tre år. Da fikk jeg denne kommentaren: Jamen, den er da ikke i svart/hvit! lol ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 hehe det med alder er ikke lett. De unge tror vi er eldre enn det vi er og de gamle tror vi er yngre enn det vi er. Var en gutt på seks år som tippet jeg var 66 år. Han var helt sikker på det. For det var bestefaren hans;) Så var det en gammel pas som tippet jeg var 22 når jeg var 25, og da sa han at det hadde han aldri trodd, han gå med på at jeg kunne være 24 år men ikke en dag eldre.. hehe.. så ikke helt forskjellen på 24 og 25 jeg.. Og for noen dager siden var det ei eldre dame som sa til meg at jeg så altfor ung ut til å være trebarns mor..
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hehe, nei det er nok ikke så lett. Venninna mi på 28 ble spurt om leg. på polet her om dagen :-P Jeg har ikke blitt spurt om leg. siden jeg var 19......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå