Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på når magen begynner å vokse? er nå i uke 5 men skal gifte oss i februar og lurer på om jeg innen den tid vil ha noen mage? tenker å fortelle det i bryllupet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen kommer som regel tidligere 2. gangen man er gravid, men det varierer jo fra person til person også. Selv har jeg alltid hatt kul på magen fra uke 8-9, men denne gangen har jeg litt mer å skjule den under så jeg regner med at det tar litt tid før andre ser det :)

Skrevet

Kan liksom ikke huske at jeg hadde mage før etter uke 12 sist gang - tror kanskje jeg var i uke 15 sist gang da jeg fikk mage.

Blir spennende.. men har også hørt at en får mage tidligere andre gangen? var det slik for deg?

Skrevet

jeg er 4-5 uker på vei og begynner å få mage, men d er nok bare fullt av luft ;) men forrige svangerskap passet ikke buksene etter uke 8....

Skrevet

jeg er 6 uker nå og syntes magen allerede har begynt å "vokse".. den kan ikke syntes av andre men jeg ser det selv! Tenker d skal bli hardt å skjule i 12 uker men men.. får ta d som d kommer.

ps: er min nr 2 også.. (sist kom ikke magen ordentlig før 16-20 uker)

Skrevet

Hei:D

med førstemann ble jeg gravid i august.. slutten av des kunne man se litt mage:D

Nå med nr 2 føler jeg magen syntes allerede og jeg er ikke mer en 6 uker.. hehe:D

Skrevet

Med førstemann kom ikke magen skikkelig før i uke 18-19. Med andremann rundt uke 9-10, med tredje rundt uke 7-8 og nå med nr 4 ble buksene faktisk trange før testen ble positiv... Har måtte gå med knappen åpen i buksen fra uke 5 av og flere av buksene passer ikke lenger i det hele tatt med mindre jeg tar glidelåsen ned også nå (er 7 uker i dag). Helt sykt. Og jeg vet det bare er en inni der, hehe... Har ikke lagt på meg noe heller, men det er jo fjerde barnet på relativt kort tid da, så det har sikkert litt å si, muskler osv er slappere og sånt.

Siden du er andregangs vil jeg tro det er en viss risiko for at du har litt mage i februar ja, men ikke så mye da. Magen min er jo ikke svær, er mer at det blir for ømt/vondt å gå med buksene igjen slik som vanlig.

Skrevet

det kan nok virke ut fra deres erfaringer som om magen vokser fortere med nr. 2 :) E jo koselig da, men hadde ønsket at vi kunne holde det for oss selv til bryllupet.. Men tar det som det kommer.

Merker ikke noe til graviditeten enda - annet enn oppblåst mage, så blir godt når magen tar form

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...